Danger Rangers
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Holy Priest Eller Shadow Priest ;) Velg selv (apply)

Go down

Holy Priest Eller Shadow Priest ;) Velg selv (apply) Empty Holy Priest Eller Shadow Priest ;) Velg selv (apply)

Post  Helerian Sat Dec 22, 2007 11:54 am

Søknad til Danger Rangers:


...........................................................................................................

Ingame navn: Helerian
IRL navn: Martin
Level: 70
Alder: 16
Specc: Holy eller shadow, har gear til begge
Yrke: Student på VG1

...........................................................................................................

Erfaring:
Jeg har nylig migrert fra Grim Batol, og har ingen erfaring fra boulderfist. king
Fra Grim Batol har jeg vært med i flere raide guilder som; Divinum, Fac ut Vivas og Broken Blades.
Men den mest seriøse er The Symbol. som nå raider MH/BT.
Jeg forlot guilden på Kael'Thas, da var jeg sliten etter konstant raiding hele sommeren.

...........................................................................................................

Gear:
Armorylink er unødvendig siden jeg er i et farming gear atm (mye regen + noe spell)
men her er den http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Boulderfist&n=Helerian

Holy gear:
HP: omtrent 6250 ubuffet
Spirit: 320 (jeg geara opp før spirit var bra)
Regen casting: 220
Healing +: 1896 ubuffa, får snart mer, når jeg får enchanta
ed

Shadow gear:

HP: omtrent 7000 ubuffed
spirit: 150
Regen Casting: 80
Spell hit 72: (max på spriests)
Spell power: 795

Som du ser, er det Holy Priest jeg har raidet som

...........................................................................................................

Hva kan jeg tilby guilden?

Jeg er en aktiv raider og takker nei til gear hvis noen andre trenger det mer enn meg.
Noe som gjør at jeg for det meste har kara/ssc gear =P

Hva forventer jeg av guilden?
Jeg forventer progresjon, og at folk vet hvordan de skal spille.
Og jeg blir sur når folk ikke enchanter gearet sitt på 1-2 uker
etter de har fått det. Orker ikke slackere som trekker alle andre
ned.


...........................................................................................................

Med vennlig hilsen; Helerian
[i][b] santa

Helerian
Guest


Back to top Go down

Holy Priest Eller Shadow Priest ;) Velg selv (apply) Empty Re: Holy Priest Eller Shadow Priest ;) Velg selv (apply)

Post  Helerian Sat Dec 22, 2007 11:56 am

Nei foresten, jeg har ombestemt meg, Crying or Very sad Orker ikke raide føre tter nyttår santa rendeer

Helerian
Guest


Back to top Go down

Holy Priest Eller Shadow Priest ;) Velg selv (apply) Empty Re: Holy Priest Eller Shadow Priest ;) Velg selv (apply)

Post  söTnoZ Sat Dec 22, 2007 5:49 pm

Hej o God Jul på dig! Very Happy
/w till Epicranger, Blondiranger eller mig "Sötranger" för inv
söTnoZ
söTnoZ
Admin
Admin

Posts : 27
Join date : 2007-12-06
Location : Sötranger

Back to top Go down

Holy Priest Eller Shadow Priest ;) Velg selv (apply) Empty Re: Holy Priest Eller Shadow Priest ;) Velg selv (apply)

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum